Servis a reklamace

Důležité informace ohledně reklamací najdete také v Obchodních podmínkách.

Je záruční list potřeba?

Záruční listy jsou některými značkami vyžadovány při uplatnění reklamace nebo servisu vždy, některé značky záruční listy vůbec nevystavují (BOSCH, SIEMENS, TEFAL...) a akceptují při reklamaci nebo servisu samotný doklad o koupi (fakturu).

Zda budete vyplněný záruční list v případě servisu nebo reklamace potřebovat záleží také na druhu sortimentu. Málé domácí spotřebiče (kuchyňské roboty, výrobky péče o tělo...) jsou zpravidla přijímány do servisu/reklamace bez záručního listu (pouze s dokladem o koupi). Naopak u audio/video elektroniky (TV, DVD rekordéry, videokamery...) je záruční list spolu s dokladem o koupi vyžadován u všech značek.

Potvrzování záručních listů

Spolu s výrobkem obdržíte nevyplněný záruční list. Po převzetí zboží a jeho vyzkoušení nám můžete zaslat prázdný záruční list zpět spolu s dokladem o koupi (originál nebo kopie faktury) a my Vám jej vyplněný pošleme zpět.

Také v případě osobního odběru ve skladu v České Lípě si výrobek odnášíte s nevyplněným záručním listem. Doma zboží vyzkoušíte a po 14denní lhůtě na vrácení zboží bez udání důvodu nám pošlete nevyplněný záruční list spolu s dokladem o koupi (originálem nebo kopií faktury) a my Vám jej pošleme zpět. Můžete nás také navštivit osobně a záruční list Vám vyplníme na počkání (nezapomeňte vzít s sebou doklad o koupi).

Kdy poslat zboží do servisu a kdy zpět do e-shopu?

V případě, že máte autorizovaný servis dané značky v místě svého bydliště, je pro Vás výhodnější a rychlejší řešit servis/reklamaci tam. Budete potřebovat vyplněný záruční list a doklad o koupi.

Některé značky svým zákazníkům nabízejí informace o servisních místech a další podporu na telefonních linkách. Tato čísla bývají uvedena na obalu zboží nebo na návodech k použití. Zde dostanete aktuání informace o nejlepším způsobu řešení reklamace.

Autorizovaný servis ve Vašem okolí můžete také najít na webu www.najdiservis.cz.

Zboží, které chcete reklamovat, můžete také pečlivě zabalené zaslat na naši adresu.

Kamenný obchod s.r.o.
REKLAMACE
Česká 3064
Česká Lípa
470 01

Jakými doklady vybavit zboží posílané na reklamaci?

Pokud zboží posíláte do autorizovaného servisu, vybavte jej dokladem o koupi (originálem nebo kopií faktury) a zároveň vyplněným záručním listem (pokud byl u výrobku) a popisem závady. Pokud nemáte záruční list vyplněný a výrobek chcete zaslat přímo do autorizovaného servisu, pošlete nám poštou nevyplněný záruční list spolu s dokladem o koupi (originálem nebo kopií faktury) a my Vám zašleme vyplněný záruční list zpět. Poté můžete výrobek zaslat do autorizovaného servisu.

Pokud zboží posíláte zpět k nám, vybavte jej:

  • dokladem o koupi (originálem nebo kopií faktury),
  • záručním listem (pokud byl u výrobku). Záruční list můžete zaslat nevyplněný, doplníme sami.
  • dopisem, ve kterém uvedete:
    • své kontaktní údaje,
    • název a typ výrobku,
    • sériové číslo (je-li na výrobku uvedeno),
    • popis závady

Naše prodejny a sklady

Výdejní sklad Česká Lípa

  • Nákup na splátky od spol. Home Credit
  • Nákup na splátky od společnosti CETELEM
  • Akceptujeme všechny běžné platební karty
  • Dlouhodobě vysoká spokojenost našich zákazníků

Verified by Visa, MasterCard Securcode

Akční nabídky a slevy

Rozzáří vás i vaše nádobí

Pokud si nejpozději do 18. prosince 2016 zakoupíte jakoukoliv myčku od Siemens a svůj nákup zaregistrujete získáte maximálně výkonného pomocníka, ale zároveň k němu dostanete jako dárek tři balení tablet Finish Quantum Max.

Kupte sušičku a pračku AEG a získejte bonus až 3 300 Kč

Nakupte ve speciální akci sušičku nebo set sušičky a pračky a získáte hodnotný poukaz do internetového obchodu ZOOT nebo peníze zpět. Více informací o akci najdete zde.

K pračkám Electrolux až 100 praní zdarma

Kupte si vybraný model pračky Electrolux a získáte nejen jedinečnou péči o vaše prádlo, ale až 100 praní zdarma a dlouhotrvající svěžest díky gelovým kapslím Ariel. Více informací o akci najdete zde.

K setům spotřebičů MORA, mikrovlnka jako dárek

Pokud během září a října nakoupíte varnou desku a troubu MORA, můžete získat mikrovlnku zdarma, detaily akce zde.

Prodloužená záruka zdarma

Na vybrané chladničky a pračky značky LG můžete zdarma získat pordlouženou záruku, a tak být bez starostí na tři, nebo dokonce čtyři roky. Více informací o akci najdete zde.

100 dní na vyzkoušení parních generátorů TEFAL

Nakupujte bez obav. Máte až sto dní na vyzkoušení a případné vrácení parního generátoru TEFAL. Více informací o akci najdete zde.

90 dní na vrácení systémových žehliček Philips

Pokud vám z nějakého důvodu žehlička PerfectCare nevyhovuje, garantujeme vám vrácení plné částky, kterou jste zaplatili. Více o akci najdete zde.

Pětiletá záruka na vybrané spotřebiče BEKO

Beko umožňuje získat na vybrané spotřebiče prodlouženou záruku na pět let, zjistěte, jak na to.

Registrace prodloužené záruky Catler

Snadný způsob získání prodloužené 3leté záruky na výrobky Catler, online registrace.