Servis LG u vás doma

Společnost LG Electronics CZ, s.r.o. (dále jen "LGECZ") nabízí svým zákazníkům, držitelům platného záručního listu LGECZ pro vybrané výrobky zdarma službu "Servis u Vás doma". Služba je nabízena pro PLAZMA TV, LED TV a LCD TV úhlopříčky 37 a více, pračky, myčky, sušičky a lednice.

Služba spočívá ve vyřízení záruční reklamace (provedení záruční opravy ) výrobku (dle § 619 a násl. občanského zákoníku u zákazníka doma. Doba k vyřízení reklamace v takovém případě začíná běžet dnem, kdy zákazník (po nahlášení požadavku na infolince LGECZ) umožní servisu LGECZ provést kontrolu reklamovaného výrobku nezbytnou k vyřízení reklamace, případně dnem, kdy zákazník předá reklamovaný výrobek servisu v případě, kdy si návštěvu doma nepřeje.

Na základě zjištěné vady ihned servis rozhodne zda je možné opravu udělat na místě či zda je nutná dílenská oprava.V případě dílenské opravy servis zdarma přístroj odveze a po opravě přiveze zpět. Zákazník je povinen při první návštěvě servisu u zákazníka, případně při předání výrobku do servisu předložit řádně vyplněný a potvrzený záruční list spolu s dokladem o koupi.

Služba "Servis u Vás doma" je určena výhradně pro uplatnění záruční reklamace ve smyslu občanského zákoníku. Objednání této služby prostřednictvím infolinky je považováno za závazný požadavek na opravu-provedení záruční opravy, nikoliv však za uplatnění reklamace ve smyslu § 19 zákona o ochraně spotřebitele. Služba se nevztahuje na uživatelské nastavení výrobku, aktualizaci firmware, montáž a zapojení přístroje, vysvětlení funkcí, kontrolu atd.

Servis může odmítnout požadavek zákazníka na "Servis u Vás doma" v případech kdy zákazník nepředloží řádně vyplněný a potvrzený záruční list spolu s dokladem o koupi. Záruční oprava výrobku nebude provedena v případě, kdy reklamovaná závada nebude záruční vadou ve smyslu občanského zákoníku. Zákazník se v takovém případě může se servisem dohodnout na odstranění závady na základě smlouvy o dílo jako placenou opravu.

Záruční servis u Vás doma je určen pouze pro výrobky dovezené výhradně společnosti LG Electronics CZ, s.r.o.

V ČR se tato služba vztahuje na:

  • Domácí spotřebiče: pračky, ledničky, sušičky, myčky, americké lednice (tzv. side by side).
  • Spotřební elektrorniku: plazmové a LCD televize s úhlopříčkami 94 cm (37″) a větší.

Na Slovensku se tato služba vztahuje na:

  • Domácí spotřebiče: pračky, ledničky, sušičky, myčky, americké lednice (tzv. side by side).
  • Spotřební elektrorniku: plazmové a LCD televize s úhlopříčkami 94 cm (37″) a větší.

Tato služba se nevztahuje na:

  • uživatelská nastavení (nastavení obrazu, menu, ladění TV)
  • na aktualizaci firmware
  • na zapojení přístroje a vysvětlení funkcí
  • na montáž a instalaci přístroje

Postup objednání záruční opravy - služby "Servis u Vás doma":

  1. Zákazník si připraví vyplněný a potvrzený platný záruční list
  2. Zavolá na infolinku LGECZ (Česká republika: +420 810 555 810, Slovensko: +421 0850 111 154), a nebo si službu objedná elektronicky přes LG internetové stránky, viz sekce Záruční reklamace produktů LG.
  3. Operátorka na infolince LGECZ zaregistruje objednávku opravy a předá ji servisu.
  4. Systém odešle zákazníkovi automatickou SMS s potvrzením příjmu objednávky a telefonní číslo servisu.
  5. Servis do dvou pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví termín návštěvy.
  6. Po příjezdu k zákazníkovi se na místě zástupce servisu rozhodne, zda je možné opravu udělat ihned či je nutné přístroj odvážet na dílnu. Pokud servis přístroj odveze na dílnu po opravě je přiveze vždy zpět.

Upozornění: infolinka LGECZ povinně ověřuje, zda má zákazník platný a vyplněný záruční list, a povinně registruje:

  • model a výrobní číslo
  • datum prodeje
  • číslo záručního listu
  • popis závady
  • jméno a příjmení
  • adresu zákazníka
  • telefon
  • popis vady

Zakoupením výrobků LG získáte nejen kvalitní přístroj, ale také záruční list LGECZ. Záruční list LGECZ je dodáván výhradně k přístrojům dovezeným prostřednictvím LG Electronics CZ, s.r.o. (www.lge.cz)

Záruční list LG, který je certifikátem kvality a jistoty zajištěného servisu garantuje:

  • záruku uvedenou v záručním listě
  • rychlý a spolehlivý servis v síti autorizovaných servisů
  • službu "Servis u Vás doma"
  • originální náhradní díly a příslušenství LG
  • využívání infolinky CZ: +420 810 555 810
  • využívání infolinka SR: +420 0850 111 154

Záruční list naleznete na viditelném místě zakoupeného přístroje v průhledné plastové fólii.

Nezapomeňte, že záruční list je platný, pouze když je správně a úplně vyplněný.


Naše prodejny a sklady

Výdejní sklad Česká Lípa

  • Nákup na splátky od spol. Home Credit
  • Nákup na splátky od společnosti CETELEM
  • Akceptujeme všechny běžné platební karty
  • Dlouhodobě vysoká spokojenost našich zákazníků

Verified by Visa, MasterCard Securcode

Akční nabídky a slevy

Rozzáří vás i vaše nádobí

Pokud si nejpozději do 18. prosince 2016 zakoupíte jakoukoliv myčku od Siemens a svůj nákup zaregistrujete získáte maximálně výkonného pomocníka, ale zároveň k němu dostanete jako dárek tři balení tablet Finish Quantum Max.

Kupte sušičku a pračku AEG a získejte bonus až 3 300 Kč

Nakupte ve speciální akci sušičku nebo set sušičky a pračky a získáte hodnotný poukaz do internetového obchodu ZOOT nebo peníze zpět. Více informací o akci najdete zde.

K pračkám Electrolux až 100 praní zdarma

Kupte si vybraný model pračky Electrolux a získáte nejen jedinečnou péči o vaše prádlo, ale až 100 praní zdarma a dlouhotrvající svěžest díky gelovým kapslím Ariel. Více informací o akci najdete zde.

K setům spotřebičů MORA, mikrovlnka jako dárek

Pokud během září a října nakoupíte varnou desku a troubu MORA, můžete získat mikrovlnku zdarma, detaily akce zde.

Prodloužená záruka zdarma

Na vybrané chladničky a pračky značky LG můžete zdarma získat pordlouženou záruku, a tak být bez starostí na tři, nebo dokonce čtyři roky. Více informací o akci najdete zde.

100 dní na vyzkoušení parních generátorů TEFAL

Nakupujte bez obav. Máte až sto dní na vyzkoušení a případné vrácení parního generátoru TEFAL. Více informací o akci najdete zde.

90 dní na vrácení systémových žehliček Philips

Pokud vám z nějakého důvodu žehlička PerfectCare nevyhovuje, garantujeme vám vrácení plné částky, kterou jste zaplatili. Více o akci najdete zde.

Pětiletá záruka na vybrané spotřebiče BEKO

Beko umožňuje získat na vybrané spotřebiče prodlouženou záruku na pět let, zjistěte, jak na to.

Registrace prodloužené záruky Catler

Snadný způsob získání prodloužené 3leté záruky na výrobky Catler, online registrace.