Reklamační řád (od 15.10.2009)

1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů.

  1. Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a Zák. o ochraně spotřebitele a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen "zboží"), u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").
  2. Prodávajícím je společnost Kamenný obchod s.r.o., se sídlem Moskevská 675, 470 01, Česká Lípa; IČ 25481428, DIČ CZ25481428 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 20125. Kupující je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží.
  3. Na kupujícího, který není spotřebitelem, může prodávající aplikovat přiměřeně tento reklamační řád, jinak se práva plynoucí z odpovědnosti za vady řídí uzavřenou smlouvou a obchodním zákoníkem.

2. Rozpor s kupní smlouvou.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

3. Záruční podmínky

  1. V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci.
  2. Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona. Pokud není uvedeno výrobcem jinak (a jde-li o spotřebitele, není-li uvedena lhůta delší), činí tedy 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.
  3. Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí a za materiálové nebo výrobní vady, které se vyskytnou po převzetí v záruční době.
  4. Záruku nelze uplatnit v následujících případech:
    • Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace – záruka zanikla.
    • Vada vznikla nevhodným používáním zboží.
    • Vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem.
    • Vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
    • Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce.
    • Vada vznikla zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
    • o Zboží bylo poškozeno živly.

4. Práva plynoucí ze záruky

Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců.

Spotřebitel při uplatnění záruky má:

  • Jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

5. Vyřízení reklamace

  1. Místem uplatnění reklamace je autorizované servisní středisko výrobce (většinou uvedené na záručním listě), nebo provozovna prodávajícího.
  2. Pokud u zboží není záruční list výrobce, ale pouze záruční list vystavený naší firmou, je místem uplatnění reklamace vždy provozovna firmy Kamenný obchod s.r.o., Česká 3064, 470 01 Česká Lípa. Rozhodne-li se kupující reklamovat zboží osobně v provozovně prodávajícího, doporučujeme, aby si domluvil předem termín návštěvy e-mailem nebo telefonicky.
  3. Za situace, kdy prodávající rozhodl o zaslání zboží zpět k sobě, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu, vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží, a označí zásilku příslušnými symboly.
  4. Pracovníci servisního střediska nebo naší provozovny po řádném vyřízení reklamace vyzvou kupujícího k převzetí opraveného zboží.
  5. Vždy je třeba písemného vyhotovení protokolu o zjištěných závadách a formě jejich odstranění, doporučujeme kupujícímu si tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky.
  6. Pokud byla reklamace neoprávněná (viz bod 3.4.), prodávající písemně důvod zamítnutí reklamace uvede do reklamačního protokolu. Kupující v takovém případě nemá nárok na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.
  7. O reklamaci prodávající rozhodně ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
  8. Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.

6. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 15. října 2009. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

Tyto obchodní podmínky byly konzultovány SOS – Sdružením obrany spotřebitelů (www.spotrebitele.info). To potvrzuje udělené jedinečné logo SAOP o provedení SOS – Spotřebitelského auditu obchodních podmínek, které naleznete na http://www.spotrebitele.info/audit/audit.php. V případě nejasností ohledně těchto obchodních podmínek můžete SOS kontaktovat elektronicky na http://www.spotrebitele.info/poradna/vlozdotaz_saop.php nebo telefonicky na poradenské lince SOS 900 08 08 08 (8 Kč/min.).

Potvrzení o auditu obchodních podmínek na stránkách Sdružení na obranu spotřebitelů České republiky.


Naše prodejny a sklady

Výdejní sklad Česká Lípa

  • Nákup na splátky od spol. Home Credit
  • Nákup na splátky od společnosti CETELEM
  • Akceptujeme všechny běžné platební karty
  • Dlouhodobě vysoká spokojenost našich zákazníků

Verified by Visa, MasterCard Securcode

Akční nabídky a slevy

Rozzáří vás i vaše nádobí

Pokud si nejpozději do 18. prosince 2016 zakoupíte jakoukoliv myčku od Siemens a svůj nákup zaregistrujete získáte maximálně výkonného pomocníka, ale zároveň k němu dostanete jako dárek tři balení tablet Finish Quantum Max.

Kupte sušičku a pračku AEG a získejte bonus až 3 300 Kč

Nakupte ve speciální akci sušičku nebo set sušičky a pračky a získáte hodnotný poukaz do internetového obchodu ZOOT nebo peníze zpět. Více informací o akci najdete zde.

K pračkám Electrolux až 100 praní zdarma

Kupte si vybraný model pračky Electrolux a získáte nejen jedinečnou péči o vaše prádlo, ale až 100 praní zdarma a dlouhotrvající svěžest díky gelovým kapslím Ariel. Více informací o akci najdete zde.

K setům spotřebičů MORA, mikrovlnka jako dárek

Pokud během září a října nakoupíte varnou desku a troubu MORA, můžete získat mikrovlnku zdarma, detaily akce zde.

Prodloužená záruka zdarma

Na vybrané chladničky a pračky značky LG můžete zdarma získat pordlouženou záruku, a tak být bez starostí na tři, nebo dokonce čtyři roky. Více informací o akci najdete zde.

100 dní na vyzkoušení parních generátorů TEFAL

Nakupujte bez obav. Máte až sto dní na vyzkoušení a případné vrácení parního generátoru TEFAL. Více informací o akci najdete zde.

90 dní na vrácení systémových žehliček Philips

Pokud vám z nějakého důvodu žehlička PerfectCare nevyhovuje, garantujeme vám vrácení plné částky, kterou jste zaplatili. Více o akci najdete zde.

Pětiletá záruka na vybrané spotřebiče BEKO

Beko umožňuje získat na vybrané spotřebiče prodlouženou záruku na pět let, zjistěte, jak na to.

Registrace prodloužené záruky Catler

Snadný způsob získání prodloužené 3leté záruky na výrobky Catler, online registrace.